.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات دیدار ظریف با بان کی مون

شمال نیوز: محمد جواد ظریف  وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در شصت و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر نموده است ، با « بان کی مون » دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار تنها راه حل بحران سوریه را تبعیت از اراده سیاسی مردم ان کشور دانست و افزود: راه حلهای تحمیلی نمی تواند راهگشای بحران سوریه باشد.

محمد جواد ظریف در خصوص موضوع هسته ای ، عزم و اراده دولت جمهوری اسلامی ایران برای تعامل و گفتگو با گروه 1+5 جهت یافتن راه حلهای مسالمت آمیز که متضمن حقوق هسته ای کشورمان باشد ،را مورد تاکید قرار داد .

دبیرکل سازمان ملل نیز با اشاره به بحرانها و معضلات موجود در عرصه بین المللی از گفتمانهای مطرح شده توسط مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران استقبال و ابراز امیدواری کرد که معضلات جهانی از طریق گفتگو و دیپلماسی حل و فصل شود .

بان کی مون سفر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به نیویورک و دیدار با رهبران و روسای جمهور کشورهای مختلف جهان را فراز مهم سیاسی در تشریح مواضع دولت جدید جمهوری اسلامی ایران  ارزیابی کرد .

دبیرکل سازمان ملل همچنین با اشاره الام مردم سوریه  و بحران بشر دوستانه در ان کشور ،خواستار مشارکت کشورمان در یافتن راه حل سیاسی برای بحران سوریه شد. /ف
/مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.006 seconds.